welcome to silverstar


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 25 آذر 1398
بازدید : 2043
نویسنده : amin

   

 

 

 

*  welcome to silverstar *





:: موضوعات مرتبط: عکس ها , ,
:: برچسب‌ها: سیلور استار ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
آمیتیس در تاریخ : 1395/2/11/6 - - گفته است :
من به تازگی با سایت خوب شما آشنا شدم
مطالب خیلی خوبی داره، امیدوارم با انگیزه ادامه بدید

/weblog/file/img/m.jpg
جاسم- کارته کاراته کار غیورترک در تاریخ : 1391/10/22/5 - - گفته است :
خوب بود ممنون .
به اميد اخرين اميد

/weblog/file/img/m.jpg
دلنوشته های تنهایی من در تاریخ : 1390/12/23/2 - - گفته است :
اگه احساسمو کشتی اگه از یاد منو بردی اگه رفتی بی تفاوت به غریبه سر سپردی.بدوون اینو که دل من شده جادو به طلسمت.یکی هست این ور دنیا که تو یادش مونده اسمت

آپپمممممممممم..........

/weblog/file/img/m.jpg
ZANROZ در تاریخ : 1390/11/7/5 - - گفته است :
سلام سایت شما عالی بود نظرتون در باره تبادل لینک چی در صورت تمایل اگر به ما افتخار تبادل لینک را میدهید در نظراتم بنویسید که من شما را با چه نامی و چه ادرسی لینک کنم با کمال تشکر

/commenting//avatars/koreadrama-715286.jpg
مریم ( * 나는 한국을 사랑 * ) در تاریخ : 1390/6/27/0 - - گفته است :
سلام
وب جالبي داري
به منم سر بزن
اگه خواستي تبادل لينک کنيم
منتظرتم
مرسيييييييييي
بااااااااااااااااااااااااااي ي


/weblog/file/img/m.jpg
ayhan در تاریخ : 1390/2/28/3 - - گفته است :
سلام وبلاگه خيلي توپي داري
اگه خواستي تبادل لينك كنيم بهم خبر بده
منتظرت هستمااااااااااااا

/weblog/file/img/m.jpg
mrpc در تاریخ : 1390/2/25/0 - - گفته است :
سلام
بلوگ زيبايي داريد
خيلي با مطالبت حال کردم
بلوگ من هر روز آپديت ميشه و با اينکه 2 ماه از افتتاح اين وبلاگ ميگذره روزانه 300 تا 350 بازديد داره...
اگر مايل به تبادل لينک هستيد منو با نا lilililililترفندستانlililililili لينک کنيد و بگيد با چه نامي لينک کنم


www.ooq.ooq.ir


/weblog/file/img/m.jpg
Erfan_Elnaz در تاریخ : 1390/2/5/1 - - گفته است :
سلام من لینکت کردم لطفا منو لینک کن.

/weblog/file/img/m.jpg
mohamadreza در تاریخ : 1390/1/29/1 - - گفته است :
salam man mayel be tabadole link hastam..shoma man ro وبلاگ لغزش بزرگترین وبلاگ عکس و فیلم...link konid...bad be man elam konid..

/weblog/file/img/m.jpg
mohamadreza در تاریخ : 1390/1/29/1 - - گفته است :
salam man mayel be tabadole link hastam..shoma man ro وبلاگ لغزش بزرگترین وبلاگ عکس و فیلم...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به silverstar خوش اومدین امیدوارم لحظات خوبی رو اینجا سپری کنین اگه کسی مایل به تبادل لینک بود مارو لینک کنین و قسمت نظرات وبلاگ خبر بدین

به نظر شما این وبلاگ ارزش تبدیل شدن به یک سایت رسمی رو داره


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نوشته ی طنز.جوک.خنده و آدرس silverstar.loxblog.ir
لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com